bushuk masham omeii shaye

Hot ke cool mencarut ?

Assalamualaikum . <3


Babi ! Pantat ! Pukimak ! Tuttt . Tutt . Tuttt dan macam macam lagi words yang tak pernah aku faham . Haihh , lemah betul lutut aku time aku dengar benda benda ni . --" Tu semua apa actually ? Mencarut eh ? For what ? Sedapkan hati sendiri ? Bagi orang lain sakit hati ? Eh hello ! Kau cakap dia babi pun , bukannya hidung dia boleh change jadi macam binatang comel tu pun . >.< Kau panggil la dia apa pun , dia manusia jugak . 


Aku tak faham lah . Kalau setakat bodoh bangang bengap bengong tu takpe jugak . Tahan lagi la wey . Tu aku pun sebut . Ni yang sampai sebut sebut benda private tu apa kejadah ? Eee . Tolonglah girls , you all sedar tak you all mencarut sebut 'benda' you all sendiri . Heeeshh , TAK FAHAM ! Korang rasa korang cool eh time mencarut tu ? Ke korang rasa korang hot ?


Yelah , hot la kot kalau tiba tiba tengah senyap , korang cakap "BABI !" or "BODOH doh kau ni , SIAL gila !" then , semua orang pandang kan ? Woah , popular you ! Haha , nampak sangat kau ni batak nak popular kan ? Mesti semua orang tak kenal kau kan , sebab tu kau desperate sampai macam tu . 


Nak je jerit kuat kuat kat orang yang mencarut tu , "Kau ingat kau cool lah mencarut ?" or tak pun tanya dia , "Mana babi? Mana babi ? Tak nampak pun . Ke kau cakap dengan diri sendiri ni ?" Duh , pergi mati lah pencarut semuaa !


GO TO HELL , DAMN IT ! >.< 

Ha, kan aku pulak yang dah mencarut . Oh yeah , i felt cool mencarut --"