bushuk masham omeii shaye

Kisah panadol

Assalamualaikum :)


Ini kisah anak dara yang baru nak membesar . Couple time kecik kecik . Bajet comel la pulak time tu . Tak tahu eh yang couple tu haram :) Bertaubat dah sekarang , tapi will never lupa kisah comel budak budak kecik bercinta . Panadol kusayang ,

Time darjah enam dulu , aku ada la rapat dengan kawan aku ni . <---- Konon bercinta lah . (Padahal , masak nasik pun terkial-kial ada hati nak bercinta) Nama budak tu cukup kalau aku tulis kat sini MHAB Kitorang ada lawatan ke Perlis dulu . Alaa , lawatan lepas UPSR . 

Time aku tidur dalam train , ada ke dia kata aku comel . And , aku pun kembang gila gila la . Yalah , boipren puji kan . tengah tidur pulak tu . Tolonglah ! Entah entah ada air liur basi ke hape ke . EUWWWW . Haha . Time tu memang tak fikir apa apa . <--- Akal singkat ! XD

Nak dijadikan kisah , time kat Perlis tu , time kitorang nak pergi Padang Besar ke hape entah , aku pening kepala . Then , gedikkan ? Pergi lah mengadu kat MHAB tu . XD Sumpah bila fikir balik aku jadi geli geleman . XD Pastu bas ada berhenti kat petrol pump . Aku pergi toilet dengan Qeela , then naik bas ada Panadol satu papan and one bottle of mineral water atas seat . Tekalah siapa bagi ? Oh yeah , MHAB yang bagi . Comel kan ? Dah la tak duduk satu bas . Tapi sanggup hantarkan Panadol . Awww :') Bila fikir balik , entah apapanta . Ibu tu bukan setakat Panadol sanggup hantar even sanggup  sampai tak tidur jaga aku . Sekarang baru sedar --" Haihh , 

Tu satu , then time kat Padang Besar , aku sesat then macam nak gila dia cari aku . Haha . Comel comel . Kan kan ? 

Ha tu je la bukti kejahilan time kecik kecik dulu . Ya tahu dah gedik . Baju spenda pun mak basuhkan lagi , makan pun mak tanggung dah gedik nak bercinta . Haha . Tu dulu lah ! Sekarang tidak lagi :)


KlabyeAssalamualaikum . 


Love , NurImanNajmi <3 XOXO , Gayah Gendut .