bushuk masham omeii shaye

cerita berkepuk

Err , hai ? Assalamualaikum . 


Ya Allah ya rabb anta rabbi . Dashboard blogger cakap last published on Jul 24 . Alaaa , tak sampai pun sebulan lagi . Kecoh laaa kau ! Haha . Tahu la pun rindu aku tapi takkan baru sebulan tak update blog kau nak kecoh ? :P Macam tak jumpa aku tiap tiap hari . Okayla kan memang bukan tiap hari pun kau jumpa aku . 


Dalam nak-dekat-sebulan tak update ni , banyak betul benda jadi . Memang la kan , life goes on even tak update blog . Takkan masa nak berhenti just because ada orang tak update blog nak-dekat-sebulan kan ? -.- (Apesal aku sendiri dah macam nak start tak faham aku type apa) 


Dah kena brain and physical wash kat Nadwah . Dah baru tahu yang kat Library SMAKL tu ada aircon . Haah memang , noob . -,- Dah macam terkinja kinja bila tahu SMAKL jadi tempat shooting drama . And class sendiri yang memang totally TAK lawa tu terpilih jadi tempat shooting kan . Dah moreh Spaghetti kat SMAKL . Kan kelakar kan ? Asrama bagi SPAGHETTI ( okay , caps lock sebab macam excited gila) ! Oh seriously idk apa yang dah jadi kat SMAKL . Macam jadi cool je kan . Ugh . Entah tak faham . Okay , stop .


Okay , sebenarnya memang tak tahu nak tulis apa then mengada ngada nak update sebab yalah kan dah nak-dekat sebulan tak update . Lepas tu jadi lah macam ni . Merepek tak tentu hala . Make way for me lah . ARGHHHHHHHHH (dah tak tahu nak tulis apa)


Oh bila puasa aku memang akan cari alasan tak balik asrama even memang tak sakit sihat walafiat pun akan tiba tiba ada penyakit . And time macam ni aku akan hope aku ada sakit permanent . Tak baikkan ? Haah aku tahu tapi what to do . Memang macam ni . Haihhh ,


Okayla bai .


P/S : Abaikan perempuan tak tentu hala ni . Terima kasih . Nandre .