bushuk masham omeii shaye

Malu besar .

Assalamualaikum .


Hai , rajinkan aku update blog . :B Duduk rumah boleh cerita la . 


Banyak betul benda memalukan jadi kat aku baru baru ni oh . Dah la kebanyakan dengan orang yang sama je . -.- 


* Lagu Kisah Hati - Memang wa benci lagu tu sepanjang hidup la , wa habaq kat lu !
* Voice Recording - Takkan sentuh voice recording lagi ! Tobat tobat . Tak kisah la kat phone ke kat mp4 ke mp3 ke . Tak kisah , tak nak sentuh !
* MP4 - Takkan bagi orang pinjam dah -.-
* Camera - Memang takkan bagi orang pegang dah >.<
* Melatah - Ya Allah , tak nak kawan dengan Syahira Fauzi dah . Syer syer , bila kita nak stop melatah ?
* Ejek - Sumpah aku benci orang kenakan aku . Aku kenakan orang takpela ! Orang jangan kenakan aku . Tak suka la weyy . Haha . XD


Notakakitangankerajaan : Wei kau ! Kau jangan berani nak buka mulut pasal rahsia tu . Kau berani , siap ah kau ! *Haih , bajet berani je kau Iman*  >.<